PROJEKT JE SUFINANCIRALA EUROPSKA UNIJA IZ EUROPSKOG FONDA ZA REGIONALNI RAZVOJ


Naziv projekta:

Uvođenje sustava poslovne inteligencije i modernizacija IKT sustava za optimizaciju poslovnih procesa

Kratki opis projekta:

Poduzeće Laberna d.o.o. specijalizirano je za prodaju građevinskog materijala potrebnog za izradu krovišta. Poduzeće djeluje na jednoj lokaciji, u Gornjem Knegincu kod Varaždina. Zastarjela informatička oprema i poslovni sustav u poduzeća, kao i nedostatak opreme i specijaliziranih e-poslovnih rješenja ometaju daljini razvoj poduzeća i mogućnost konkuriranja na tržištu, a ovim projektom planirano je unaprjeđenje osam poslovnih procesa. Dana 08.02.2017., poduzeće Laberna d.o.o. potpisalo je Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava u svrhu provedbe projekta pod nazivom “Uvođenje sustava poslovne inteligencije i modernizacija IKT sustava za optimizaciju poslovnih procesa“, referenta oznaka ugovora KK.03.2.1.03.0001. Provedba projekta sufinancirana je iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova u financijskom razdoblju 2014.-2020.

 

Ciljevi projekta:

Kroz program primjene informacijske i komunikacijske tehnologije za unaprjeđenje poslovnih procesa, Laberna d.o.o. ima cilj modernizirati vlastiti MS Dynamics NAV sustav, te izraditi moderno informacijsko rješenje poslovne inteligencije i kontrole poslovnih procesa, te integrirati novu ICT opremu kao podršku sustavu. Opći cilj ovoga projekta je razvoj te povećanje konkurentnosti i učinkovitosti poduzeća Laberna d.o.o. i to primjenom informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Specifični ciljevi projekta su sljedeći: 1. Integrirati i optimizirati upravljačke, komunikacijske i logističke poslovne procese – ukupno osam primjenom informacijskih i komunikacijskih tehnologija; 2. Uvesti proces kontrolinga u poslovanje poduzeća.

 

Očekivani rezultati projekta:

Rezultati ovog projekta do kojih će doći ostvarenjem provedbe planiranih aktivnosti imat će dugoročni učinak na poslovanje poduzeća i stabilan rast u pogledu prihoda i broja zaposlenih.


Ukupna vrijednost projekta: 908.377,00 kn
EU sufinanciranje projekta: 723.039,30 kn
Razdoblje provedbe projekta: 01.veljača 2017.- 01.siječanj 2018.
Kontakt osoba za više informacija: Martin Keretić, e-mail: laberna@laberna.hr,
tel. + 385 42 653 107
Više informacija na: http://www.strukturnifondovi.hr

Više o operativnom programu Konkurentnost i kohezija: http://www.strukturnifondovi.hr/op-konkurentnost-i-kohezija-2014-2020-779.


Objava nabave

Predmet nabave: Nabava hardvera te ERP, BI i CRM licenci, uključujući implementaciju i integraciju sustava te trening djelatnika


Grupa 1: Nabava hardvera
Grupa 2: Nabava ERP, BI i CRM licenci, uključujući implementaciju i integraciju sustava te trening djelatnika


Natječajna dokumentacija

Izmjena br. 2 natječajne dokumentacije - preuzmite dokument Izmjene br. 2

Izmjena br. 1 natječajne dokumentacije - preuzmite dokument Izmjene br. 1
- preuzmite priloge 3.a. i 3.b.

- Preuzmite obavijest o nabavi
- Preuzmite dokumentaciju za nadmetanje s prilozima


Lokacija

LABERNA d.o.o.

Mavre Schlengera 3/A

42204 Gornji Kneginec

Tel +385 42 653 100
Fax +385 42 653 110

E-mail laberna@laberna.hr